Patērētāju tiesības

Patērētāju tiesības – Iepirkšanās ir jebkura cilvēka normāla ikdienas sastāvdaļa, tāpēc Jums ir svarīgi zināt savas patērētāja tiesības. Ne velti jurists savu profesiju apgūst gadiem ilgi, patērētāju tiesību aizsardzības normās nav viegli orientēties, ja saskaraties ar to pirmo reizi.

Pēdējos gados aizvien vairāk attīstās tirdzniecība internetā, tāpēc pieaug gan labās, gan sliktās prakses piemēri. Pārkāpumi var būt ļoti dažādi- līguma noteikumiem neatbilstoša prece, informācijas nenorādīšana par preci, liegums izmantot atteikuma tiesības, liegums izmantot garantiju, patērētājs tiek maldināts, netiek norādītas cenas, kavēti pakalpojumu sniegšanas termiņi un citi gadījumi. Īstenojot patērētāja tiesības ir svarīgi ievērot termiņus, tāpēc jārīkojas bez liekas kavēšanās. Atbilstoši Jūsu situācijai izvērtējam vai ir noticis tiesību pārkāpums un veicam nepieciešamās darbības Jūsu tiesību aizsardzībai.

Patērētāju tiesības – Sniegsim palīdzību šādos jautājumos:

  • Pieprasījumu, iesniegumu, prasījumu pieteikumu sagatavošana iesniegšanai un ekspertīžu organizēšana;
  • Pārstāvība attiecībās ar pārdevēju/pakalpojumu sniedzēju;
  • Pārstāvība Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, tiesā;
  • citi pakalpojumi.